Ordsmed

Här är min ordsmedja. Det här är mitt virtuella anteckningsblock. Det här är mina ord, inte mina känslor.

2012-06-17

kanske är friheten ren där vi rör oss
Upplagd av jozie.dzuanshik kl. 23:13
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senaste inlägg Startsida

Om mig

jozie.dzuanshik
Visa hela min profil
Temat Bildfönster. Temabilder från sololos. Använder Blogger.