2012-06-25


Jo, jag vet att detta avviker från hela konceptet, men eftersom att den här boken varit en av de största inspirationskällorna till mitt känsloliv och fantasi och efter år av sökande har jag äntligen hittat den!
Den fanns på mitt dagis och mitt dagis finns inte längre och jag är vuxen och glömsk. Jag står i evig tacksamhetsskuld till den människa som placerade denna bok i bokhyllan på mitt dagis och männen som har skrivit den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar